راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس

راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس

راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس

تفاوت بین اصلی و تقلبی:

جدا از اینکه برای تشخیص اصالت کالا بهترین ابزار آن تجربه است، میتوانیم از راه مشاهده تا حد زیادی اصالت سرخ کن فیلیپس را تشخیص دهیم.

ابتدا وارد سایت رسمی فیلیپس می شویم و سپس مدل مورد نظر را سرچ میکنیم. مثال HD9270 سپس عکس های محصول را با نمونه عکس های که قصد خرید آن را داریم مقایسه میکنیم.

توجه کنید که حتی روی کوچکترین تفاوت هم حساس بشید ناگفته نماند که نمونه تقلبی سرخ کن فیلیپس تقریبا مشابه نمونه اصلی است و به این دلیل است که تاکید دارم با حساسیت زیادی محصول را باید مشاهده کنید.

سپس ویژگی های محصول را باهم مقایسه کنید. و در آخر میریم سراغ بسته بندی کالا. همه سرخ کن های فیلیپس دارای بسته بندی ( کارتن تقریبا سبز رنگ ) هستند که با روکش پلاستیکی وکیوم شده البته اگر قابل بدانید میتوانید از عکس محصولات سایت قیمت خوب برای تشخیص استفاده کنید.

راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس

اگر میخوای واقعیت رو بدونی ادامه متن رو بخون!!!!

-در اصل هیچکدام از سرخ کن های فیلیپس موجود در بازار از سال ۹۷ به بعد به هیچ وجه گارانتی ندارند!
+یعنی چی؟😡
-یعنی اینکه قبل از تحریمات ایران در حوزه لوازم خانگی شرکت شکوفا مسئولیت واردات و پخش و فروش محصولات فیلیپس را بر عهده داشت
ولیکن در حال حاضر سرخ کن فیلیپس با هزار مدل سختی و مشقت فراوان البته با کمک ق.اچ.ا.ق بران گرامی سرخکن فیلیپس اصلی به دست ما می‌رسد.

✓ نتیجه گیری:

سرخ کن های فیلیپس در کل گارانتی ندارند، ولی یک تعدادی از شرکت های خصوصی وجود دارند که سرخ کن فیلیپس را گارانتی میکنند و البته ناگفته نماند همین گارانتی شرکتی هم حتی خیلی از فروشگاه ها به شما ارائه نمی‌دهند. ( که فروشگاه قیمت خوب میده:) )

راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس

چرا قیمت سرخ کن فیلیپس توی بازار این همه تفاوت دارد؟

می‌دونم این سوال همه شما عزیزان است باید بگم که یکسری از همکاران بی وجدان در سایتشان قیمتی قرار میدهند که از قیمت خرید خودشون هم کمتره 😐

+یعنی فروشنده سرخ کن فیلیپس را با ضرر میفروشه؟
– نه اصلا، سرخ کن را به شما تحویل نمیدهند که ضرری متحمل شوند صرفا بخاطر اینکه ورودی سایتشون بیشتر بشه 🤦

ببین دوست عزیز، قیمت سرخ کن فیلیپس کاملا مشخصه! زمانیکه شما وارد سایت رسمی کمپانی فیلیپس می شوید و قیمت محصول را به دلار یا یورو ملاحظه میکنید سپس آن را به پول ایران (﷼) محاسبه کنید، تازه متوجه قیمت اصلی سرخ کن فیلیپس میشوید ناگفته نماند که هزینه حمل و نقل و نگهداری هم باید به آن اضافه کنیم.

حواست باشه سرت کلاه نره!!!

در ادامه باید عرض کنم که بعضی از فروشنده های سود جو که آبروی صنف فروشندگان لوازم خانگی را برده اند، کد سرخ کن های فیلیپس را تغییر میدهند.

مثال بارز: سرخکن فیلیپس مدل HD9270 کاملا مشابه سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 می‌باشد تنها تفاوت آنها در سایز و حجم است ( منظورم از حجم داخل اتاقک پخت و پزه ) حجم اتاقک HD9270 معادل ۶٫۲ لیتر است ولی حجم سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 معادل ۴٫۱ لیتر است.

ولی از نظر ظاهری و تعداد برنامه های پخت و پز و آپشن ها و هر چیزی که شما فکر کنید یکسان هستند. حالا یسری از افراد HD9252 ( کوچیکه ) را به جای HD9270 ( بزرگه ) به شما تحویل می‌دهند و با هزینه ۲۰٫۰۰۰ تومانی سرخ کن را به شما ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان گرونتر میفروشند.

که با این ۲۰٫۰۰۰ تومان یک لیبل با مشخصات HD9270 خریداری میکنند (که لیبل های سرخ کن فیلیپس از خوده دستگاه سرخکن فیلیپس توی بازار بیشتره 🤦) وقتی که کد و مدل دستگاه را عوض کنند شماهم متوجه نخواهید شد.

این موضوعی که عرض کردم هم راه چاره داره. اینجا دیگه باید با ما تماس بگیری🙋‍♂️ پس همین الآن روی لینک زیر کلیک کن تا ازم یک مشاوره رایگان بگیری. 🙃

دریافت مشاوره رایگان

یک سوال دارم ازتون! تا به حال سایتی در حوزه لوازم خانگی دیدید که مطالب کاربردی و مفید رو اینقدر راحت در اختیارتان قرار بده؟😎 هنوزم داری فکر می‌کنی!

اگر تجربه خرید لوازم خانگی را داری ( حتی از فروشگاه های دیگر ) دوست دارم پایین این متن برام کامنت کنی، اگر هم از مجموعه ما خرید کردی حتما قیمت خوب را بنویس. البته که برند خوب احتیاجی به تبلیغ نداره 👑

راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس

چرا باید از قیمت خوب خرید کنم؟

چون قیمت ما کف قیمت بازاره، با توجه به توضیحاتی که دادم همان محصولی که مد نظرتون هست را با قیمت خوب تقدیمتون میکنیم، شاید توی فضای مجازی و سایت دیگر متوجه منظورم نشوید ولی زمانیکه در سطح بازار برای خرید اقدام کنید متوجه قیمت خوب میشوید.

فروشگاه قیمت خوب بلافاصله بعد از تسویه به شما فاکتور ارائه میدهد و به شما عزیزان گارانتی شرکتی تقدیم میکنیم و شرایط و نحوه فعال سازی گارانتی را آموزش می دهیم. مهم ترین ویژگی ما، اینه که به شما تضمین اصالت کالا میدیم.

4 دیدگاه در “راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس

  1. علی حیدری میگوید:

    امید وارم اینقدر شرف تو وجودت باشه که نوشته هات عین حقیقت باشه برای مردم . بعضی فروشندها یعنی همه چیز خودشون به پول میفروشند حالا هر مقدار پولی که باشه …و با عذر خواهی کامل شما از اون آدمهای با شرف هستی شک ندارم . عمده ایده من همون آدمهای است که وجدان ….

    • مدیر سایت میگوید:

      ممنون از حس خوب شما، بله متاسفانه در صنف لوازم خانگی از اینجور افراد زیاد پیدا میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *